Regulační ventily

Ventil • Všechny ventily jsou konstruovány pro provozní tlak 700 bar
• Všechny ventily mají kuželové připojovací závity NPTF, které provozní tlak bezpečně utěsní
• Všechny ventily jsou natřeny, pokoveny nebo potaženy antikorozní vrstvou
• Těsnění Viton® (u typů V-66NV a V-152NV) pro použití za vysokých teplot a poniklování pro maximální ochranu proti korozi.

 

Jehlový ventil
V-82, V-182
V-8F
V-82

V-82: K regulaci rychlosti válce. Může být též použit jako uzavírací ventil pro přechodné držení břemena. Vnitřní připojovací závity 3/8” NPTF.
V-182: Totéž jako V-82, avšak má vnitřní závit 1/4” NPTF. Je také vhodný pro tlumení manometru (též V-82).
V-8F: Jako V-82, avšak s velmi jemnou regulací pro přesné nastavení průtoku. Nedoporučuje se jako uzavírací ventil.

Tlumicí ventil
V-91
v-91 V-91: Plynule nastavitelné odpojení manometru od hydraulického okruhu. Zabrání trhavému pohybu ručky manometru po náhlém uvolnění břemena nebo tlaku. Je vhodný jako uzavírací ventil chránící manometr během aplikací s vysokou oscilací tlaku. Připojení vnějším a vnitřním závitem 1/2” NPTF s výhodou na manometrový mezikus GA-1, GA-2 nebo GA-4.
Samotlumící ventil
Damper®
V-10
V-10 V-10: Pro použití tam, kde musí být monitorován tlak manometrem při rychle se střídajících pracovních taktech. Po náhlém uvolnění zatížení klade průtoku odpor. Seřizování není nutné. Připojení vnějším a vnitřním závitem 1/2” NPTF s výhodou na manometrový mezikus GA-1, GA-2 nebo GA-4.
Zpětný ventil
V-17
V-17 V-17: Robustní provedení do těžkých podmínek. Reaguje při nízkém poklesu tlaku. Uzavírá plynule bez rázů. Vnitřní připojovací závity 3/8” NPTF.
Řízený zpětný
ventil
V-42
V-42 V-42: Může být instalován na válci k zadržení břemena v případě náhlé ztráty tlaku v systému. Normálně se používá na dvojčinných válcích, kde řídící tlak dostává z „T“ šroubení na zpětné větvi válce. Vnitřní připojovací závity 3/8” NPTF. Řídící tlak je asi 14% tlaku v systému (poměr 6,5:1).
Ručně ovládaný
zpětný ventil
V-66, V-66NV *
V-66F
V-66 V-66, V-66NV: Používá se s jednočinnými i dvojčinnými válci k automatickému zachycení břemena. Pro zasunutí pístnice je třeba ručně otevřít ventil, aby olej mohl zpět do nádrže.
V-66NV má těsnění z Vitonu a poniklovaný povrch.
V-66F: Jako V-66, avšak s velmi jemnou regulací pro přesné nastavení průtoku. V-66F není určen pro přidržování břemena.
Ventil pro omezení
tlaku
V-152, V152NV *
V-152 V-152: Omezuje tlak v hydraulickém okruhu, čímž snižuje sílu aplikovanou na jiné prvky systému. Ventil se otvírá, kdykoliv je dosaženo předem nastaveného tlaku. Ke zvýšení nastavované hodnoty tlaku otáčejte pákou ve směru hodinových ručiček. Dodává se v soupravě se zpětnou hadicí 0,9 m. Přesnost 3% v opakovatelnosti, rozsah nastavení 55-700 bar.
Diferenční ventil
V-161
V-161 V-161: Reguluje průtok oleje do sekundárního okruhu. Průtok je uzavřen, dokud systémový tlak nestoupne na hodnotu nastavenou na V-161. Po dosažení této tlakové úrovně se V-161 otevře a umožní průtok do sekundárního okruhu. Mezi primárním a  sekundárním okruhem se vždy udržuje tlakový rozdíl. Minimální provozní tlak: 140 bar.